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Dritte Fraktion, neues Logo und mehr!

klaus52 • Fri 24 im Nov, 2006[23:25 GMT]
Tiberium Wars
Eben landete der CnC Newsletter in der Mailbox von allen Abonnenten, und es waren ein paar wirklich interessante Informationen dabei!





Zum einen: Die dritte Fraktion wird am 19. Dezember offenbart! Die exklusive Info wird wohl an das englischsprachige Magazin "Games for Windows" (früher bekannt als "Computer Gaming World") gehen und zusammen mit ersten Eindrücken aus dem Spiel in der Ausgabe vom 19. Dezember veröffentlicht werden.



Eine weitere kleine Neuigkeit ist zu sehen: Das neue Logo für Tiberium Wars, indem wieder ein "&" anstelle eines "+" zu sehen ist!



Ansonsten wurden noch neue GDI und Nod Wallpaper veröffentlicht, und der November Podcast, indem es unter anderem um die XBOX360 Version für Windows gehen soll, für den 30. November angekündigt.



Auch gibt es seit ein paar Tagen Neuigkeiten bei den Jungs von GameReplay.org: Dort wurde bereits auf die Bekanntgabe der dritten Partei im Dezember hingewiesen, die Anzahl der Missionen im Spiel ungefähr angegeben, nämlich ca. 35-38, und auch von einer neuen Funktion innerhalb des Spiel berichtet:
Sie nennt sich "take cover" ("in Deckung gehen"), und bringt einer Einheit, die sich nahe genug an einem großem Objekt auf dem Schlachtfeld befindet, einen gewissen Schutz! Ein Dank hierbei an Chrissyx, der mich auf diese, wie ich finde, doch recht interessante Neuigkeiten, hingewiesen hat! ;)

Weiterhin ist noch ein interessantes Interview erschienen:



INTERVIEW WITH CINEMATIC DIRECTOR

RICHARD TAYLOR


Q: Command & Conquer helped define the gaming genre back in 1995 when it introduced story-telling in video games through Full Motion Videos, i.e. live action. How are you taking the live action cinematics in Command & Conquer 3 to a new level of story-telling in video games?

A: There are a lot of things we`re doing to improve the storytelling in C&C 3. First we have a script that has a lot more intricate and interesting human interaction, more emotion. Also there`s a more complex storyline running throughout the game. The dialog is more refined and believable...the main characters are more real. The previous C&C games were not nearly as refined in their script and writing as in C&C 3. Secondly, we have a cast that is comprised of some very distinguished actors who bring more emotion and believability to their roles. There`s a lot of heart in this game.

zum kompletten Interview!


Zum oben erwähnten Podcast zum Thema "C&C3 meets XBOX360" erschien zusätzlich ein Q/A:



GameSpot: So what motivated you to bring the Command & Conquer franchise to the Xbox 360?

Mike Glosecki: We paved the way for Command & Conquer (C&C) with our recent release of The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II on the Xbox 360, which was widely acknowledged as the first "RTS on console done right." Our innovative new control system made the RTS experience accessible to a whole new audience. Now it`s time to build on that foundation with Command & Conquer 3 Tiberium Wars (C&C3). With its fast, fluid, and fun RTS gameplay, C&C3 is a natural for the console. We`re improving everything about the console RTS experience. We`ve made the control system considerably more accessible and powerful, improved frame rate, eliminated lags and hitches, pumped up the graphics, and upgraded the underlying technology in a number of other ways.

For those that aren`t familiar with C&C, it`s worth a quick introduction to the franchise and the game: C&C is about controlling large armies of futuristic tanks, aircraft, and infantry on the battlefields of the future. The series is known for fast-action strategy gameplay, a great single-player campaign with a rich story, and terrific online multiplayer. C&C3 offers all of that and more.

zum kompletten Interview!


Entsprechende Übersetzungen liefern wir natürlich so schnell wie möglich nach!

Weiterführende Links:


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